SLUŽBY A ZAMĚSTNANOSTŽivotní styl

Hledáme sponzora – 10 tipů, jak získat sponzory

Hledám sponzora. Pokud chcete zajistit finanční úspěch své příští firemní akce, zvažte možnost získat sponzory akce, a tím získat peníze do své pokladny. Na druhou stranu, pokud jste manažerem akce, který dosud nezvažoval finanční přínosy sponzoringu, mohou vám následující kroky pomoci se rozhodnout.

 

Hledáte sponzora 10 tipů

 

Hledáte sponzora 10 tipů

 

Připravili jsme pro vás deset tipů, jak přilákat sponzory na vaši příští speciální akci, abyste si zajistili lukrativní sponzoring, který bude oboustranně výhodný pro vás i vaše přispěvatele.

 

Vytvoření seznamu potenciálních sponzorů akce

 

Vytvoření seznamu potenciálních sponzorů akce

 

Při sestavování návrhu akce je prvním a nejsamozřejmějším krokem sestavení seznamu společností a jednotlivců, kteří by mohli mít zájem a prospěch ze sponzorování vaší firemní akce.

 

Nejlepšími sponzory budou pravděpodobně ti, kteří vidí ve vašem potenciálním publiku přímý přínos pro svou organizaci. Jinými slovy, musíte znát psychografické a demografické údaje potenciálních účastníků, abyste je mohli pečlivě spojit s potenciálními sponzory akce.

 

Důkladně prozkoumejte své potenciální sponzory

 

Důkladně prozkoumejte své potenciální sponzory

 

Ujistěte se, že jste prozkoumali prodejní a marketingové cíle potenciálních sponzorů, stejně jako případné problémy, kterým mohou v současné době čelit. Součástí vašeho průzkumu by mělo být zjištění, jaké akce sponzorovali v minulosti.

Buď si vyzkoušejte, nebo jasně pochopte produkty a služby, které vaši potenciální sponzoři akce poskytují, abyste se ujistili, že se hodí pro vaše nadcházející publikum.

 

Vžijte se do situace sponzorů – Hledáte sponzora

 

Vžijte se do situace sponzorů - Hledáte sponzora

Aby potenciální sponzor sponzoroval vaši akci, musí mít pro svou organizaci jasné výhody. Pokud představíte výhody na základě očekávání potenciálních sponzorů a položíte otázku: „Kdybych byl na jejich místě, proč bych chtěl sponzorovat tuto událost?“ Uděláte z toho něco, co se týká spíše jich než vás – lidé vždy chtějí vědět, co z toho mají!

 

Představte své předchozí akce

 

Představte své předchozí akce

Pokud firmy zvažují investici do vaší firemní akce, budou chtít vidět demografické údaje účastníků z předchozích akcí. Budou chtít přesně vědět, kdo se vašich akcí v minulosti zúčastnil a jaký má toto publikum potenciál být pro ně přínosem.

 

Ujistěte se, že se touto otázkou podrobně zabýváte v návrhu akce.

 

Ujistěte se, že se touto otázkou podrobně zabýváte v návrhu akce.

 

Sponzoři akce chtějí vědět, jak bude vaše nadcházející speciální akce vypadat a jak se na ní budete cítit. Je proto nezbytné, abyste měli jasnou koncepci akce a popsali, jak bude tato koncepce rozvíjena. Velmi vám pomůže, když svůj koncept znázorníte například v marketingových materiálech akce.

 

Jinými slovy, namalujte potenciálním sponzorům obrázek, aby si dokázali představit, do čeho investují.

 

Marketingová strategie akce – Hledáme sponzora

 

Marketingová strategie akce - Hledáme sponzora

S potenciálními sponzory podrobně proberte marketingovou strategii akce, včetně toho, jaké typy médií plánujete použít. V této fázi se zeptejte potenciálních sponzorů na jejich propagační aktivity a zkuste zjistit, zda můžete sladit strategie vaší nadcházející akce s jejich stávajícími strategiemi. Je to dobrý způsob, jak si vybudovat vztah se sponzory a médii.

 

Budování vztahů – hledání sponzora

 

Budování vztahů - hledání sponzora

 

Místo toho, abyste sponzorům tvrdě vymáhali jejich sponzorské peníze, buďte při navrhování akce co nejvíce empatičtí k jejich přáním a potřebám. Mnohem většího úspěchu ve svém sponzorském úsilí dosáhnete, pokud bude zřejmé, že vám skutečně záleží na potřebách vašich sponzorů i na vašich vlastních. Peníze zdarma – 11 tipů na peníze zdarma

 

Vytvářejte situace, které jsou výhodné pro obě strany, kdykoli to jde.

 

Následná opatření k návrhu

 

Následná opatření k návrhu

Po předložení návrhu na událost nezapomeňte na včasnou kontrolu. Jakkoli je pro vás nadcházející firemní akce důležitá, pravděpodobně nebude její hlavní prioritou. Hledám sponzora.

 

Je v pořádku, když se sponzory akce proberete následné postupy, aby se stali součástí procesu. Proberte s nimi například, kdy a jak je budete sledovat – pak se ujistěte, že jste spolehliví a plán dodržíte. Pak se ujistěte, že jste spolehliví a dodržujete plán. Už jen to vám výrazně pomůže při navazování vztahů a zajišťování sponzorů pro akci. Svatba.

 

Rozmazlujte své sponzory

 

Rozmazlujte své sponzory

Poté, co jste si dali práci se zajištěním sponzora, ujistěte se, že je o něj postaráno na samotné akci. Dejte jim pocit důležitosti a péče a věnujte jim pozornost, kterou si zaslouží.

 

Pokud to zdroje dovolí, přidělte během akce jednoho člena týmu našim sponzorům, aby se jim někdo věnoval. Hledám sponzora.

 

Zveřejnění události – Hledáme sponzora

 

Zveřejnění události - Hledáme sponzora

V neposlední řadě je důležité zajistit, aby se sponzoři akce plně zapojili do hodnocení po skončení akce. Ujistěte se, že chápou, že návratnost jejich investice do sponzorování vaší akce je pro vás nesmírně důležitá.

 

Zeptejte se jich na jejich názor na to, co bylo na vaší akci dobré a co se jim osvědčilo. Také o tom, co by se podle nich mohlo zlepšit pro budoucí akce. Nezapomeňte jim poslat poděkování nebo dárek a pozvat je na další akci. Hledám sponzora.

 

Použijte těchto deset tipů k získání sponzorů akce. Při příští speciální události si můžete být jisti, že díky oboustranně výhodnému sponzorství akce dosáhnete mnohem lepší návratnosti investic.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button